Desta Marie Beeders nye ord om ektemannen etter 13 år sammen

Gjennom mange år på skjermen har Desta Marie Beeder blitt en av TV 2s mest populære programledere. Samtidig har 37-åringen vært opptatt av å skjerme livet utenfor TV-ruta.

Der andre profiler gjerne deler glimt fra hverdagen og kjærlighetslivet, har Beeder holdt ektemannen Boris Klyve langt unna offentlighetens søkelys.

TV-seerne har derfor fått få innblikk i forholdet deres gjennom årene.

Programlederen har tidligere fortalt at ektemannen foretrekker å leve et liv uten oppmerksomheten som følger med kjendisstatus, og at han trives best når kameraene er rettet mot andre enn ham selv.

Sjeldne ord om ektemannen

Beeder og Klyve har vært et par siden 2013, og giftet seg i mai 2016. Klyve jobber selv i TV 2s sportsredaksjon, men har likevel holdt en lav profil gjennom årene.

I et nytt intervju med VG letter programlederen nå litt på sløret om mannen som har stått ved hennes side i over et tiår.

– Han er smart. Og så er han utrolig stabil. Han er veldig trygg og god. Det er kanskje lett å undervurdere hvor viktig det er, men det å aldri lure på hvilket humør han er i i dag eller…, sier hun til avisen.

Videre forteller Beeder at de fant tonen raskt da de møttes, og at de fortsatt står hverandre svært nær. – Vi fant hverandre veldig fort og er veldig tett vevd sammen. Jeg merker det nå, som han er i Bergen på jobb, at jeg savner ham veldig. Etter 13 år er det en god ting at vi savner hverandre, sier hun.

Klar for ny TV-utfordring

Samtidig som kjærligheten blomstrer, er Beeder aktuell i TV 2s nye satsing «Ekstrem gjemsel».

Programmet samler 14 kjendiser som skal konkurrere i en avansert og utfordrende versjon av den klassiske gjemsel-leken.

Til KK forteller Beeder at det var en helt spesiell person som fikk henne til å takke ja. – Dette er nevøen min på åtte sitt yndlingsprogram, så jeg er med for å gjøre han stolt av tanten sin, sier hun.

LES MER: